måndag 20 juni 2011

maja-day

Haft det hur mysigt som helst idag with my maja. Först åt vi på donken och snacka massa skit. Sen gick vi in i alla möjliga affärer men hittade inget snyggt. Så kom hem utan något , men jag klagar inte.. Behöver inget nu ändå , har allt I need. Ska ju vara i spanien så länge så behöver ju bara en bikini .. så en bikini skulle ju inte vara fel och primeboots hade ju inte heller varit fel men dom kan jag ju önska mig för jag fyller ju år snart , right ? Iallfall maja köpte läppglans och puder. Sen gick vi in på siba , skulle visa vilken systemkamera det är jag önska mig. Så vi tog massa kort med den kameran inne på siba .. Verkligen hur fula och roliga kort som helst så näst person som går in på siba och ska testa canon eos 550D kommer få sig ett härligt skratt , hihi. Yes men nu sitter jag och lyssnar på musik med en sandwich och njuter av livet , haha. TTYL


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar