torsdag 4 augusti 2011

I'M BACK

OH VAD SKÖNT ATT VARA HEMMA.
Asså ni anar inte hur glad jag är?! Hem ljuva hem. Nu tänker jag inte åka härifrån på ett bra tag , så de så. Haft det helt undetbart i Spanien. Vänner , sol , bad , mat , you name it. 13 år and it's feel so god. Hänt så mycket i Spanien att jag inte vet vart jag ska börja. Så det tar vi en annan dag. Har längtat så mycket efter att blogga. Så fort det händer något så tänker man ju '' Oh detta måste jag skriva om'' .Man ska ha en blogg , då mår man bra. Imån visar jag er vad jag fått och shoppat i Spanien , låter bra va? Föresten mammi hittade min lilla rosa kamera under soffan , glad ?! Ja , fast jag ska kanske köpa systemkamera imon i stan , ska klippa mig klockan 12 , så ni vet hehe. Mitt troll hår ska bort , hehe. Som ni kanske ser på bilden är jag inte ens brun ... Och en annan sak som ni kanske ser är att jag tagit bort tjejernas inlägg. Min blogg - Mina inlägg. Är lite halvt nöjd med deras bloggande , fans så många andra som ville göra det. Så lite tråkigt att dom inte gjorde det ordentligt , men tack ändå ni är grymma , puss på er. Och puss på er andra också , nu blir allt som vanligt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar