onsdag 22 juni 2011

goa tjejer


Idag låg jag bara och slpaa i sängen tills beccis frågade om vi kunnde titta på film tillsammans ikväll och fråga någora andra ... Så då gjorde vi de eller nja .. Vi åkte till san remo och käkade pizza. Sen åkte vi till maxi och köpte lite godis och sånt. Sen drog vi hem till mig och kolla på film , haha och bara skrattade och sånt. Sen hoppade vi stuttsmatta och sen drog dom hem och nu sitter jag i soffan och väntar på att mina föräldrar kommer hem så jag kan gå och lägga mig .. Klarar verkligen inte av att sova när dom inte är hemma. Yes , imon blir det Olivia , gött. Och ni .. Lovar att jag ska blogga som vanligt nu , för nu funkar allt. Happy girl .. Fast nä , min kamera är fortfarande bort , broken heart .. Puss och godnatt !

Tack Alicia , Felicia , Rebecca och Veronica ni är bara för goaaaaaaaaaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar