söndag 26 juni 2011

igår + idag

Ohgud vad roligt jag hade igår! Tack så mycket alla goa tjejer för en underbart rolig dag och kväll. Först när vi kom dit så hade vi på hög musik och bara dansade galet. Och sen öppnade hon paket och lite sånt .. Av mig och Emma fick Veronica bh och sting , hahah och lite godis. Efter det så gjorde vi massa lekar , gud vad jag skratta .. Tappade rösten lite halvt så jag lät helt hemskt , shit vad jag hade ont i halsen då. Sen käka vi lite korv och snackade massa , åt lite marängsviss. Sen gjorde vi pantegömme. Haha , jag och Viktoria gick till en såndär grön låda som det är grus i , vet ni vad jag menar? Iallfall så hoppade vi i en sånn och satt där i typ en halvtimma , tills vi skulle hoppa ut och märkte att den inte gick att öpppna .. Eller jaaaaa... Vi ringde dom andra så att dom skulle komma och hjälpa oss , så det gjorde dom och vi var helt svarta efter att ha suttit där. Sen satte vi oss på gräsmattan och busringde till massa och sen ringde vi till hetalinjen , hahaha. Det var en 42 årig gubbe som svarade och så pratade vi en stund och sen så frågade han ''Är du verkligen 30?'' Jag ba ne .. Jag är 12 .. Och så började han med ''barnochmorfar'' snacket , haha. Han ba '' Du både inte ringa hit , det kan finnas hur konstiga människor som helst , om du hade varit mitt barn hade du fått styk nu , så lägg på nu för ditt bästa , hade det bra .. osv'' Haha. Nä nu vet ni lite om gårdagen.

Och för en stund sen kom jag hem från frölundatorg. Köpte en jumsuit och några armband , skulle egentligen köpa en bikini och ett par shorts , men jag hitta inga , jaja.

Haha fråga inte vad jag gör , men jag ramlade ..

1 kommentar:

  1. det var grymt roligt, gud va snygg man är :D <3

    SvaraRadera